HTML

Címkék

1. (1) 13 (1) 14 (2) 16 (2) 17. (1) 2011 (1) 8.osztály (1) ada (2) adáék (1) ágynemű (1) ájulás (1) akadály (1) álom (2) anitáék (1) attila (1) ausztria (1) babett (1) bakonybél (1) ballagtatás (1) barnabásésréka (1) barni (3) benceéscsönge (1) betegség (1) bizonyítvány (1) blanka (5) blog (5) blogok (2) bogi (12) bori (1) buli (1) büszkeség (1) cím (1) cirkusz (1) csönge (4) czáráncsalád (2) dani (6) dd (2) december (1) diósgyőr (1) dolgozat (1) dóri (4) dóri mondás (1) dorka (6) dorkáék (1) dorkák (1) élménybeszámolók... (1) élmények (2) első (1) emberek (1) eső (1) este (1) eszter (2) évkezdés (1) évzáró (1) ezt (1) fáradtság (1) félévi (1) felvételi (10) festés (2) fesztivál (1) film (1) flóra (1) foci (1) fogmosás (1) fosztóképző (1) fruzsi (3) fruzsiésmáté (1) fülbevaló (1) füllyukasztás (1) gyerekkor (1) hajvágás (1) halál (1) hangverseny (1) házinyúl (1) hét (1) hetek (1) hétköznap (2) hétvége (2) (1) holnap (1) horány (4) időutazás (1) ikea (1) innsbruck (2) írás (6) iskola (5) itthon (1) jancsi (1) játék (2) jazzation (2) jegyek (1) jelen (1) jódolgok (1) jövő (1) józsef (1) juci (1) julcsi (4) kaláka (4) karácsony (2) képek (1) kezdet (1) kiállítás (2) kispál (1) kitartás (1) kitűnő (1) koncert (2) könyvek (1) konzi (1) kriszti (1) különórák (1) kürt (15) kürtverseny (1) lapbemutató (1) lázár (1) lázárb. (1) lázárbendegúz (1) lényegek (1) mama (2) máté (3) mátétesók (1) mátrafüred (1) miómama (1) miskolc (1) most (1) múlt (1) napok (2) napszakok (1) német (2) némettábor (2) néni (1) névnap (2) nyár (2) nyíltnap (1) nyugi (1) óbuda (3) olivér (1) operamesék (1) őszi (1) osztálykirándulás (1) papa (2) péntek (2) pingpong (1) psári (1) pzs (1) quinterion (1) regény (2) régi (1) réka (1) roller (1) rossznapok (1) rotfront (2) röviden (1) rozi (1) ruhabuli (1) samu (6) sára (2) sári (1) sirály (1) soká (1) sokára (1) sportnap (1) stb. (1) suli (1) szabadidő (2) szemüveg (2) szeptember (1) szeretném!!! (1) szerkezet (1) szilveszter (1) színház (1) szolfézs (9) születés (1) szülinap (4) szülinapok (2) szünet (8) tanulás (1) tárgyak (1) tavasz (4) tavaszi (1) tél (1) téli (1) tények (1) tesi (1) toldi (1) tomi (3) twist (1) új (1) újpest (1) ünnepe (1) utólag (1) utolsó (1) vakáció!! (3) vásárlás (1) vége (1) végre (1) velence (1) verseny (1) viki (2) visszaszámlálás (7) vizsgák (1) vonat (1) vörösmarty (1) zene (2) zenekar (2) zita (1) zsilkazsófi (2) zsófi (2) zsozsó (4) Címkefelhő

Sári: tegnap, ma és holnap

Napjaimról,programokról, családomról-vagyis az izgalmas életről.

Friss topikok

Linkblog

2011.01.19. 14:44 lárisári

Sári ma minden

Címkék: névnap bori sára óbuda sári bogi rozi kürt zsilkazsófi

Annak örömére, hogy kicsit korábban engedtek el a 6. óráról, és mert még névnapom is van, írok egy kicsit.

A csütörtöki zongora vizsga jól sikerült, és tegnap meg is mondták az eredményt. Mivel második hangszer, ezért csak írásban kapok értékelést. Kiválóan megfeleltet kaptam, ami a legjobb, úgyhogy nagyon örülök neki. A kürt jegyet is megkaptam, a szorgalmam és a főtárgy jegy is ötös lett.

Pénteken eléggé izgultam a zenekar miatt, mert egy héttel előtte nem sült el valami jól. Most nem volt szerencsére olyan rossz, mint múltkor, ráadásul Zsilka Zsófitól kaptam egy szuper kürtös cd-t, benne egy nagyon kedves szöveggel. Nagyon örültem az ajándéknak!

Egy kicsit meglepődtem, amikor kiderült, hogy mostantól egy hónapig, minden nap 2 órát kell kürtöt gyakorolnom. Ez nagyon sok, és iszonyatosan fárasztó, és nincs is idő rá. Azért próbálom teljesíteni, de már ebben a pár napban elfáradtam, nem tudom, hogy fogom bírni még egy hónapig...

A szombat nagyon jól telt, teljes felüdülés volt a múlt hét után. Bogiéknál aludtam Borival és Rozival. Szerintem szuperül sikerült, sokat Dixiteztünk, rajzoltunk, sütöttünk, hülyéskedtünk, nagyon jól éreztem magam! Képeket is csináltam, de az a helyzet, hogy nagyon sok idő feltölteni. A picasat meg nem tudom, hogy kell használni a blogos kép feltölésnél. Kitanulmányozni nincs most időm.

Vasárnap, amikor hazajöttem Óbudáról, akkor elkezdtem gyakorolni, tanulni.

A tegnap elég szerencsésen alakult, vagyis azt hiszem, jó sok mindennek örültem. Nagyon jó, hogy a tánc tanárunk, Peti visszajött a síelésből, mert így az óra sokkal jobb hangulatú volt.

Ma Sára nap van, és én ezt kifejezetten élvezem. Minden Sárának ilyen szupi névnap-érzést kívánok! Szeretem ezt a nevet, és örökké viselni fogom.

 

 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://larisari.blog.hu/api/trackback/id/tr792596113

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

saris 2011.01.19. 20:20:39

igen, szerencsések vagyunk, hogy szerethetjük a saját nevünket :) nem kell szerénykednünk, nagyon szép!!!! és itt is boldog névnapot kívánok, még van 3,5 óra a napból
süti beállítások módosítása