HTML

Címkék

1. (1) 13 (1) 14 (2) 16 (2) 17. (1) 2011 (1) 8.osztály (1) ada (2) adáék (1) ágynemű (1) ájulás (1) akadály (1) álom (2) anitáék (1) attila (1) ausztria (1) babett (1) bakonybél (1) ballagtatás (1) barnabásésréka (1) barni (3) benceéscsönge (1) betegség (1) bizonyítvány (1) blanka (5) blog (5) blogok (2) bogi (12) bori (1) buli (1) büszkeség (1) cím (1) cirkusz (1) csönge (4) czáráncsalád (2) dani (6) dd (2) december (1) diósgyőr (1) dolgozat (1) dóri (4) dóri mondás (1) dorka (6) dorkáék (1) dorkák (1) élménybeszámolók... (1) élmények (2) első (1) emberek (1) eső (1) este (1) eszter (2) évkezdés (1) évzáró (1) ezt (1) fáradtság (1) félévi (1) felvételi (10) festés (2) fesztivál (1) film (1) flóra (1) foci (1) fogmosás (1) fosztóképző (1) fruzsi (3) fruzsiésmáté (1) fülbevaló (1) füllyukasztás (1) gyerekkor (1) hajvágás (1) halál (1) hangverseny (1) házinyúl (1) hét (1) hetek (1) hétköznap (2) hétvége (2) (1) holnap (1) horány (4) időutazás (1) ikea (1) innsbruck (2) írás (6) iskola (5) itthon (1) jancsi (1) játék (2) jazzation (2) jegyek (1) jelen (1) jódolgok (1) jövő (1) józsef (1) juci (1) julcsi (4) kaláka (4) karácsony (2) képek (1) kezdet (1) kiállítás (2) kispál (1) kitartás (1) kitűnő (1) koncert (2) könyvek (1) konzi (1) kriszti (1) különórák (1) kürt (15) kürtverseny (1) lapbemutató (1) lázár (1) lázárb. (1) lázárbendegúz (1) lényegek (1) mama (2) máté (3) mátétesók (1) mátrafüred (1) miómama (1) miskolc (1) most (1) múlt (1) napok (2) napszakok (1) német (2) némettábor (2) néni (1) névnap (2) nyár (2) nyíltnap (1) nyugi (1) óbuda (3) olivér (1) operamesék (1) őszi (1) osztálykirándulás (1) papa (2) péntek (2) pingpong (1) psári (1) pzs (1) quinterion (1) regény (2) régi (1) réka (1) roller (1) rossznapok (1) rotfront (2) röviden (1) rozi (1) ruhabuli (1) samu (6) sára (2) sári (1) sirály (1) soká (1) sokára (1) sportnap (1) stb. (1) suli (1) szabadidő (2) szemüveg (2) szeptember (1) szeretném!!! (1) szerkezet (1) szilveszter (1) színház (1) szolfézs (9) születés (1) szülinap (4) szülinapok (2) szünet (8) tanulás (1) tárgyak (1) tavasz (4) tavaszi (1) tél (1) téli (1) tények (1) tesi (1) toldi (1) tomi (3) twist (1) új (1) újpest (1) ünnepe (1) utólag (1) utolsó (1) vakáció!! (3) vásárlás (1) vége (1) végre (1) velence (1) verseny (1) viki (2) visszaszámlálás (7) vizsgák (1) vonat (1) vörösmarty (1) zene (2) zenekar (2) zita (1) zsilkazsófi (2) zsófi (2) zsozsó (4) Címkefelhő

Sári: tegnap, ma és holnap

Napjaimról,programokról, családomról-vagyis az izgalmas életről.

Friss topikok

Linkblog

2010.11.06. 23:09 lárisári

Őszi szünet

Címkék: kiállítás eszter szünet máté 14 réka csönge őszi bogi dóri vörösmarty barni fruzsi zsozsó kürtverseny psári ruhabuli miómama lázárb. mátétesók

 

Régen írtam, ezért sajnos rengeteg dolgot elfelejtettem. Mindjárt vége a szünetnek, úgyhogy rávettem magam egy kis beszámolóra.

23-án Csögével találkoztam egy nagyon kicsit, mert kölcsönadtuk neki a 3d-s napszemüveget. Nem emlékszem, hogy azon a hétvégén történt-e ennél izgibb.

Kedden kürtversenyen voltam, de 1 ponttal  lemaradtam a 3. helyről. Úgy emlékszem, hogy nem sokat bánkódtam miatta, de ez már nem biztos...

Szerdán Eszter kiállításmegnyitóján voltam, ami nagyon jó hangulatúra sikerült, meg persze a képek is gyönyörűek. Csütörtök reggel találkoztam Zsozsóval, ez felvidította a napot, pedig nagyon fáradt voltam. Sári jön a szülinapomra és ennek azóta is nagyon örülök!

A pénteket asszem jó fáradtan, de kibírtam és iszonyúan örültem, hogy jön az őszi szünet!

Szombaton ruhabuli volt, amin irtó jó cuccokat szereztem. A Vörösmartyban aludtam, este társasoztunk. Másnap Mió mamánál voltam. Hétfőn vendég volt nálunk, este Bogival megnéztük a Babák c. filmet. Szerdán papának a könyvbemutatóján voltunk, ami jól sikerült. Csütörtökön Dórival teáztunk, találkoztunk és Boginál aludtam. Nagyon jól éreztem magam, sokat égethető gyurmáztunk. Pénteken, amikor hazajöttem Óbudáról, gyakoroltam és díszítettem a szobámat. 

Ma Barniék meccsén voltam. Igaz, hogy kikaptak, de ettől függetlenül jól éreztem magam. A meccs felét láttam kb., lelkesen drukkoltam Máté tesóival. Nagyon szép idő volt, jót beszélgettünk Rékával, Fruzsival. Megcsodáltam LázárBendegúz, aki nagyon-nagyon cuki és sokat mosolyog!

ilyen szép:

(sajna saját fényképet még nem tudtam róla készíteni, mert elromlott a gépem, de remélem, hogy szülinapomra kapok egy újat!)

Kár, hogy holnap már vasárnap, szörnyű, hogy vége a szünetnek. Talán csak azért nem halok bele, mert egy hét és 14 éves leszek!

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://larisari.blog.hu/api/trackback/id/tr12429453

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása