HTML

Címkék

1. (1) 13 (1) 14 (2) 16 (2) 17. (1) 2011 (1) 8.osztály (1) ada (2) adáék (1) ágynemű (1) ájulás (1) akadály (1) álom (2) anitáék (1) attila (1) ausztria (1) babett (1) bakonybél (1) ballagtatás (1) barnabásésréka (1) barni (3) benceéscsönge (1) betegség (1) bizonyítvány (1) blanka (5) blog (5) blogok (2) bogi (12) bori (1) buli (1) büszkeség (1) cím (1) cirkusz (1) csönge (4) czáráncsalád (2) dani (6) dd (2) december (1) diósgyőr (1) dolgozat (1) dóri (4) dóri mondás (1) dorka (6) dorkáék (1) dorkák (1) élménybeszámolók... (1) élmények (2) első (1) emberek (1) eső (1) este (1) eszter (2) évkezdés (1) évzáró (1) ezt (1) fáradtság (1) félévi (1) felvételi (10) festés (2) fesztivál (1) film (1) flóra (1) foci (1) fogmosás (1) fosztóképző (1) fruzsi (3) fruzsiésmáté (1) fülbevaló (1) füllyukasztás (1) gyerekkor (1) hajvágás (1) halál (1) hangverseny (1) házinyúl (1) hét (1) hetek (1) hétköznap (2) hétvége (2) (1) holnap (1) horány (4) időutazás (1) ikea (1) innsbruck (2) írás (6) iskola (5) itthon (1) jancsi (1) játék (2) jazzation (2) jegyek (1) jelen (1) jódolgok (1) jövő (1) józsef (1) juci (1) julcsi (4) kaláka (4) karácsony (2) képek (1) kezdet (1) kiállítás (2) kispál (1) kitartás (1) kitűnő (1) koncert (2) könyvek (1) konzi (1) kriszti (1) különórák (1) kürt (15) kürtverseny (1) lapbemutató (1) lázár (1) lázárb. (1) lázárbendegúz (1) lényegek (1) mama (2) máté (3) mátétesók (1) mátrafüred (1) miómama (1) miskolc (1) most (1) múlt (1) napok (2) napszakok (1) német (2) némettábor (2) néni (1) névnap (2) nyár (2) nyíltnap (1) nyugi (1) óbuda (3) olivér (1) operamesék (1) őszi (1) osztálykirándulás (1) papa (2) péntek (2) pingpong (1) psári (1) pzs (1) quinterion (1) regény (2) régi (1) réka (1) roller (1) rossznapok (1) rotfront (2) röviden (1) rozi (1) ruhabuli (1) samu (6) sára (2) sári (1) sirály (1) soká (1) sokára (1) sportnap (1) stb. (1) suli (1) szabadidő (2) szemüveg (2) szeptember (1) szeretném!!! (1) szerkezet (1) szilveszter (1) színház (1) szolfézs (9) születés (1) szülinap (4) szülinapok (2) szünet (8) tanulás (1) tárgyak (1) tavasz (4) tavaszi (1) tél (1) téli (1) tények (1) tesi (1) toldi (1) tomi (3) twist (1) új (1) újpest (1) ünnepe (1) utólag (1) utolsó (1) vakáció!! (3) vásárlás (1) vége (1) végre (1) velence (1) verseny (1) viki (2) visszaszámlálás (7) vizsgák (1) vonat (1) vörösmarty (1) zene (2) zenekar (2) zita (1) zsilkazsófi (2) zsófi (2) zsozsó (4) Címkefelhő

Sári: tegnap, ma és holnap

Napjaimról,programokról, családomról-vagyis az izgalmas életről.

Friss topikok

Linkblog

2010.10.21. 14:22 lárisári

Marsbéli krónikák

Címkék: szülinap regény ikea papa könyvek tesi ágynemű fosztóképző

Szombaton kaptam  az ágyamba matracot, mert a régi már nagyon kényelmetlen volt, kiálltak belőle a rugók. Meg vettem a zsebpénzemen egy ágynemű huzatot, ami negyon-nagyon jól néz ki, imádom! Sajnos nem akar működni a fényképezőgépem, ezért nem tudtam megörökíteni. A paplanhuzat világoszöld és fehér oroszlánok meg farkasok vannak rajta, nagyon cukik! A párna huzat fehér és zöld színűek rajta az állataim. Persze pont ennek a képe nincs fent az IKEA honlapján...:)

Papának hétfőn volt a szülinapja. Boldog szülinapot Neki!!!

Amúgy a hét eleje elég szörnyen telt, kisebb jó dolgokkal megfűszerezve. Ma halál fáradt voltam, alig bírtam felkelni... Na nem baj, holnap péntek, aztán őszi szünet nemsokára.

Megvan Papának a könyve, ma hozták el, csomó példány! Tök jól néz ki, ki is raktam facebookra.

http://bookline.hu/product/home.action?id=98114&type=22&_v=Barna_Robert_fosztoKepzo

Kedden megyek kürtversenyre, már nagyon várom. Vagy legalábbis azt, hogy legyen jövő hét.

Ma futottam coupert(12 perces futás). 4es lett! Tök jó, még sosem volt négyesem couperből, ha egyáltalán így kell írni...Igaz a végére majdnem rosszul lettem... Annyira szemétség, hogy osztályozák a tesit. No meg persze az éneket és a rajzot, de ez  engem nem annyira foglalkoztat, mondjuk mást meg tuti. Szóval ez annyira igazságtalanság...
 

Tegnap Máténál kicsit elromlott az agyam az óra végére, remélem nem vittem nagyon az őrületbe.:)

Amúgy nagyon durva, mert amilyen fáradt vagyok ma, azt em lehet elképzelni. Nekem ez egész héten kevés alvás volt. Ma még volt duplatesi is, amin szintén nagyon-nagyon elfáradtam, mint írtam. Ja és lesz még másfél óra tánc. Juhú, ehhez most semmi kedvem.

Inkább olvasnám Ray Bradbury Marsbéli krónákáját, mert nagyon izgi! (tegnap kezdtem)

Most ősszel eddig elolvastam: Légy jó mindhalálig, Rómeó és Júlia, Zabhegyező, Mari, ne bomolj!? és most a Marsbélit...(meg még pár dologba beleolvastam) Nem is olyan sok, csak az osztálytársaim gondolják így...

Megyek, felcipelem a fosztóKépzőket a kocsiból.:)

 

 

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://larisari.blog.hu/api/trackback/id/tr662388522

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

saris 2010.10.21. 17:50:47

gratulálunk Robinak!!!!!! szuper, szuper!!!! én is kitettem az FB-re "-"

lárisári 2010.10.21. 21:27:17

Tényleg nagyon szuper, felemelő érzés, hogy az apámnak van egy könyve!:)
de hogy én ezt a bejegyzést már megosztottam?!
még nem is publikáltam, mert szerkezteni akartam, na mindegy, majd utólag...

Popimami 2010.10.25. 12:16:17

Gratulálok a szülinaphoz és a könyvhöz is. biztos, hogy megveszem; ööö... miről szól???

lárisári 2010.10.29. 14:10:52

Köszi!
Hát... asszem egy őrült fickóról, de bonyolult. Na akkor majd ha elolvasod mondd el, hogy szerinted miről szól...:)
süti beállítások módosítása