HTML

Címkék

1. (1) 13 (1) 14 (2) 16 (2) 17. (1) 2011 (1) 8.osztály (1) ada (2) adáék (1) ágynemű (1) ájulás (1) akadály (1) álom (2) anitáék (1) attila (1) ausztria (1) babett (1) bakonybél (1) ballagtatás (1) barnabásésréka (1) barni (3) benceéscsönge (1) betegség (1) bizonyítvány (1) blanka (5) blog (5) blogok (2) bogi (12) bori (1) buli (1) büszkeség (1) cím (1) cirkusz (1) csönge (4) czáráncsalád (2) dani (6) dd (2) december (1) diósgyőr (1) dolgozat (1) dóri (4) dóri mondás (1) dorka (6) dorkáék (1) dorkák (1) élménybeszámolók... (1) élmények (2) első (1) emberek (1) eső (1) este (1) eszter (2) évkezdés (1) évzáró (1) ezt (1) fáradtság (1) félévi (1) felvételi (10) festés (2) fesztivál (1) film (1) flóra (1) foci (1) fogmosás (1) fosztóképző (1) fruzsi (3) fruzsiésmáté (1) fülbevaló (1) füllyukasztás (1) gyerekkor (1) hajvágás (1) halál (1) hangverseny (1) házinyúl (1) hét (1) hetek (1) hétköznap (2) hétvége (2) (1) holnap (1) horány (4) időutazás (1) ikea (1) innsbruck (2) írás (6) iskola (5) itthon (1) jancsi (1) játék (2) jazzation (2) jegyek (1) jelen (1) jódolgok (1) jövő (1) józsef (1) juci (1) julcsi (4) kaláka (4) karácsony (2) képek (1) kezdet (1) kiállítás (2) kispál (1) kitartás (1) kitűnő (1) koncert (2) könyvek (1) konzi (1) kriszti (1) különórák (1) kürt (15) kürtverseny (1) lapbemutató (1) lázár (1) lázárb. (1) lázárbendegúz (1) lényegek (1) mama (2) máté (3) mátétesók (1) mátrafüred (1) miómama (1) miskolc (1) most (1) múlt (1) napok (2) napszakok (1) német (2) némettábor (2) néni (1) névnap (2) nyár (2) nyíltnap (1) nyugi (1) óbuda (3) olivér (1) operamesék (1) őszi (1) osztálykirándulás (1) papa (2) péntek (2) pingpong (1) psári (1) pzs (1) quinterion (1) regény (2) régi (1) réka (1) roller (1) rossznapok (1) rotfront (2) röviden (1) rozi (1) ruhabuli (1) samu (6) sára (2) sári (1) sirály (1) soká (1) sokára (1) sportnap (1) stb. (1) suli (1) szabadidő (2) szemüveg (2) szeptember (1) szeretném!!! (1) szerkezet (1) szilveszter (1) színház (1) szolfézs (9) születés (1) szülinap (4) szülinapok (2) szünet (8) tanulás (1) tárgyak (1) tavasz (4) tavaszi (1) tél (1) téli (1) tények (1) tesi (1) toldi (1) tomi (3) twist (1) új (1) újpest (1) ünnepe (1) utólag (1) utolsó (1) vakáció!! (3) vásárlás (1) vége (1) végre (1) velence (1) verseny (1) viki (2) visszaszámlálás (7) vizsgák (1) vonat (1) vörösmarty (1) zene (2) zenekar (2) zita (1) zsilkazsófi (2) zsófi (2) zsozsó (4) Címkefelhő

Sári: tegnap, ma és holnap

Napjaimról,programokról, családomról-vagyis az izgalmas életről.

Friss topikok

Linkblog

2011.02.10. 15:38 lárisári

felvételinonstop?

Címkék: vásárlás színház betegség kiállítás zsófi felvételi mama csönge kitartás néni bogi dóri ájulás barni kürt szolfézs babett

Azt hiszem, hogy életemben eddig még nem éltem át ilyen fárasztó időszakot. Nem akartam így elmaradni az írással, de teljesen egyetértek magammal, hogy nem volt IDŐM eddig írni.

Már rengeteg ember tudja a központi felvételi pontokat, de azért ide is leírom. A matekot nem volt időm befejezni, szerintem nagyon kevés volt 10 feladatra 45 perc. Ennek ellenére 41 pontos lett! Meglepődtem, mert tényleg nem számítottam ennyire. Örülök nagyon! A magyar már nem lett ilyen fényes, az 38 pontos lett. Ja, és mind a kettő 50-ből. Így együtt 79 pont. Végülis meg vagyok vele elégedve, vagyis inkább úgy fogalmazok, hogy nem nagyon érdekel, nem aggódom miatta. Nagyon örültem(ök), hogy ezen már túl vagyok, és kész. Samunál jobbat írtam pár ponttal, és a bizonyítványom is jobb, mint neki akkor volt, szóval a Madáchba nagyon valószínű, hogy felvesznek, ha a konziba nem.

Most minden a felvételiről szól, és nagyon sokan kérdezgetnek, ami nagyon jól esik. Nehéz kikapcsolni az agyamat erről a témáról, hogy más dolgokat is leírhassak.

A felvételi szombatján, elég fáradt voltam, de Dórival azért elmentünk színházba. Nagyon rég találkoztunk, már téli szünetben is elmaradt. Megnéztünk az Új színházban egy darabot, amiben Pokorny Lia is játszott, és mind a kettőnknek nagyon tetszett!

Másnap elkezdtem köhögni. Ja, és AnnaLucát felköszöntöttem, ha személyesen nem is.

Hétfőn még jobban köhögtem, nem éreztem jól magam, úgyhogy elmentünk orvoshoz, aki azon nyomban kiírt. Másnap már volt hőemelkedésem, utána meg lázam. azon a héten nem mentem iskolába, és úgy érzem, hogy a betegség ellenére óriási erőt nyertem. A semmittevésből. Akkor akartam írni, de elég gyengén éreztem magam, és így elmaradt.

A sok pihenésért, alvásért cserébe, nagyon lemaradtam mindenből. Szombatra már jobban lettem, és kicsit átmentem Bogihoz. Nagyon jó volt, gyurmáztunk, Dixiteztünk.

Nem tudom, hogy mi volt vasárnap. Azt hiszem, semmi, csak szenvedtem, hogy másnap iskola lesz..:)

A múlt hét elég izgalmas volt.

Kedden reggel elájultam, mert vérzett az orrom, és nem akart elállni. Beütöttem és lehorzsoltam az orrom. Eléggé észrevehető seb lett belőle, és csak most, 9 nap múlva érzem úgy, hogy szinte meggyógyult.

Csütörtökön Csöngével mentünk egy kiállításra, ami elég kicsi volt, és nagyobbra számítottunk. Viszont utána sétáltunk, amit nagyon-nagyon élveztem! Szuper volt vele találkozni, kár, hogy estére így sokkal több dolgom maradt. Pénteken tök jól ment a kürt, ami miatt nagyon boldog lettem, meg azért is, mert péntek volt.

Szombaton Barnival voltam meccsen, őt is annyira jó volt látni! Már csomó embert ezer éve láttam, és szörnyen kezdenek hiányozni. Este Mamával voltunk, egy rég megbeszélt vásárláson, amikor végre nem egy valamiért mentünk, hanem nézelődni lehetett, és csomó szuper dolgot kaptam. Nagyon örülök nekik!

Vasárnap Zsófival voltam sétálni, ami szintén nagyon jól esett.

A kürt felvételi holnaphoz 2 hétre lesz. Nagyon izgulok. Kedden volt hangverseny, ami nekem volt a főpróbám. Kicsit elszúrtam az izgulás miatt, pedig már igazán jól tudom. Egyre biztosabb vagyok a kürtben, tényleg nem megy rosszul, de remélem még kicsit haladok a darabbal. Nem minden nap gyakorlok 2 órát, ami most ki van szabva, mert van amikor lehetetlen, de igyekszem.

Tegnap jó volt a szolfézs, habár amiatt sokkal jobban aggódok, nem megy valami jól... A szolfézson kívül tegnap minden szörnyű volt, mert kiderült, hogy tetves vagyok. Ez szuper mondhatom, mert nem akartam már hiányozni a suliból. Vagyis akarok, csak nem szeretnék lemaradni, meg, hogy azt higgyék, hogy a 2 témazáró miatt hiányoztam. Na most már ez van, úgyhogy mindegy. De legalább akkor megyek, amikor nincs matek óra. Jó megérzéseim vannak. Azt úgy is nehezen viselem, ha nincs matek. Szegény Babett néninek veseköve van, amit szintén tegnap tudtam meg, úgyhogy ez sem vidított fel annyira.

Remélem mindent leírtam, ami fontos. Várom már a tavaszt, de nagyon-nagyon. Kíváncsi vagyok, milyen lesz, amikor már vége lesz ennek az időszaknak. Addig is kiatrtást azoknak, akik velem, a felvételikkel és az idegbajommal kell együtt élniük!:)

 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://larisari.blog.hu/api/trackback/id/tr522651805

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása