HTML

Címkék

1. (1) 13 (1) 14 (2) 16 (2) 17. (1) 2011 (1) 8.osztály (1) ada (2) adáék (1) ágynemű (1) ájulás (1) akadály (1) álom (2) anitáék (1) attila (1) ausztria (1) babett (1) bakonybél (1) ballagtatás (1) barnabásésréka (1) barni (3) benceéscsönge (1) betegség (1) bizonyítvány (1) blanka (5) blog (5) blogok (2) bogi (12) bori (1) buli (1) büszkeség (1) cím (1) cirkusz (1) csönge (4) czáráncsalád (2) dani (6) dd (2) december (1) diósgyőr (1) dolgozat (1) dóri (4) dóri mondás (1) dorka (6) dorkáék (1) dorkák (1) élménybeszámolók... (1) élmények (2) első (1) emberek (1) eső (1) este (1) eszter (2) évkezdés (1) évzáró (1) ezt (1) fáradtság (1) félévi (1) felvételi (10) festés (2) fesztivál (1) film (1) flóra (1) foci (1) fogmosás (1) fosztóképző (1) fruzsi (3) fruzsiésmáté (1) fülbevaló (1) füllyukasztás (1) gyerekkor (1) hajvágás (1) halál (1) hangverseny (1) házinyúl (1) hét (1) hetek (1) hétköznap (2) hétvége (2) (1) holnap (1) horány (4) időutazás (1) ikea (1) innsbruck (2) írás (6) iskola (5) itthon (1) jancsi (1) játék (2) jazzation (2) jegyek (1) jelen (1) jódolgok (1) jövő (1) józsef (1) juci (1) julcsi (4) kaláka (4) karácsony (2) képek (1) kezdet (1) kiállítás (2) kispál (1) kitartás (1) kitűnő (1) koncert (2) könyvek (1) konzi (1) kriszti (1) különórák (1) kürt (15) kürtverseny (1) lapbemutató (1) lázár (1) lázárb. (1) lázárbendegúz (1) lényegek (1) mama (2) máté (3) mátétesók (1) mátrafüred (1) miómama (1) miskolc (1) most (1) múlt (1) napok (2) napszakok (1) német (2) némettábor (2) néni (1) névnap (2) nyár (2) nyíltnap (1) nyugi (1) óbuda (3) olivér (1) operamesék (1) őszi (1) osztálykirándulás (1) papa (2) péntek (2) pingpong (1) psári (1) pzs (1) quinterion (1) regény (2) régi (1) réka (1) roller (1) rossznapok (1) rotfront (2) röviden (1) rozi (1) ruhabuli (1) samu (6) sára (2) sári (1) sirály (1) soká (1) sokára (1) sportnap (1) stb. (1) suli (1) szabadidő (2) szemüveg (2) szeptember (1) szeretném!!! (1) szerkezet (1) szilveszter (1) színház (1) szolfézs (9) születés (1) szülinap (4) szülinapok (2) szünet (8) tanulás (1) tárgyak (1) tavasz (4) tavaszi (1) tél (1) téli (1) tények (1) tesi (1) toldi (1) tomi (3) twist (1) új (1) újpest (1) ünnepe (1) utólag (1) utolsó (1) vakáció!! (3) vásárlás (1) vége (1) végre (1) velence (1) verseny (1) viki (2) visszaszámlálás (7) vizsgák (1) vonat (1) vörösmarty (1) zene (2) zenekar (2) zita (1) zsilkazsófi (2) zsófi (2) zsozsó (4) Címkefelhő

Sári: tegnap, ma és holnap

Napjaimról,programokról, családomról-vagyis az izgalmas életről.

Friss topikok

Linkblog

2010.10.15. 20:18 lárisári

Ráhel, Jakab, élménybeszámoló

Címkék: élménybeszámolók...

Juhú péntek van!!! Jó sok dolog történt és szerencsére gyorsan telnek a napok.

Most már járok szolfézsra is rendesen, meg ugye zenekarra egy ideje, szóval minden különórát elkezdtem...

Elég rég nem írtam. Két hete, pénteken voltam Zsozsónál egy bulin, vagyis olyasfélén. Tök jó volt kivéve amikor meggyulladt a hajam, mert egy mécsesbe lógott. Eléggé megijedtem, de nem lett semmi, csak büdös.

Utána levő szombaton voltam Daninál és Dorkánál, aztán Julcsi szülinapjára mentünk a Vörösmarty utcába. Nagyon cuki és tök jó dolgokat kapott! Megasztárt néztünk itthon. Vasárnap nem tudom,hogy mi volt.
Aztán a következő napok asszem úgy teltek, ahogy szoktak, azt tudom, hogy nagyon vártam a pénteket, amikor Jazzation koncert volt...:) Tök jó volt megint élőben hallani őket és a szünetben még Flórával, Máté húgával is beszélgettem, aki tök jó fej. Aztán szombaton Dorkáéknál voltam és újra rájöttem, hogy milyen nehéz egy anyának.:) Amúgy cukik voltak, sokat olvastam Julcsinak, de legjobban a sétát és a vonatnézést élveztem.

Ennek a hétnek az eleje se telt valami izgalmasan. De szerdán tök jó volt a szolfézs Máténál és visszakaptam az utónévlexikonomat. Éljen! Kevesebb, mint egy hónap és itt van a szülinapom...juhú!

Tegnap számháborúztunk tesi órán, ami iszonyúan jó volt!!! És utolsóként maradtam bent egy másik lánnyal. Aztán sétáltam Bogival, meg hip-hopra mentünk, ami tök jó!
Ma meg hála a jó égnek péntek van és megyek kürt órára, meg zenekarra. Kicsit izgulok a zenekar miatt, de mindegy, mert utána lehet itthon pihenni. Hétfőn lesz Papa szülinapja, akinek meg vannak szervezve a könyvbemutatói. Már írogatja a vendéglistát, vagyis azt, hogy kit hív meg. Én is segítettem nekik szóval valószínű, hogy pár ismerősömnek és fogom elküldeni a meghívót. Ma Blankával álmodtam és tök jó volt!( Izlandon voltunk) Egyébként nagyon beteg volt szegény, de most már szerencsére jól van...(tök jó, hogy ezt elmesélem, mert kb. csak ő olvassa a blogot, meg talán Ada:)

Tegnap zörögtem a trolin, mert itthon idegesíti a mamát.Nem szóltak rám, pedig azt vártam, hogy majd megmondhatom valakinek, hogy bocsi, de az otthoniak ezt nem bírják és muszáj valahol kopognom vagy ilyesmi.. Egyébként Csönge régi internetes naplóját olvasom, ami tök jó!!!

Na jó azt hiszem, most már eleget írtam, megyek is kürtre. Jó hétvégét! Este kitalálom a gyerekeim nevét. A teljesen biztos: Ráhel, Jakab. De még van csomó, amit nagyon szeretek, csak újra átnézem őket, hogy melyikek a legjobbak...


Na közben megjöttem mindenhonnan, csak délután, mikor írtam, nem lett még kész a bejegyzés. Amúgy nagyon jó bolt a zenekar!:)

9 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://larisari.blog.hu/api/trackback/id/tr782374767

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

saris 2010.10.15. 21:55:31

én is olvasom a blogod "-"
de szép ez a gesztenye!!!
mikor és hol lesz Robi könyvbemutatója?

lárisári 2010.10.16. 11:34:22

de jó, hogy olvasod!:-)
sajna a fényképezőgépem nem nagyon akar működni, úgyhogy a netről szedtem le. Nagyon szeretem a gesztenyéket!
Papa mindenkinek fog küldeni meghívót, de az biztos,h. lesz nov. 3-án 16 órakor az Írók boltjában, meg nov. 26-án 17 órakor, itt a Stefánia úton egy könyvtárban. Meg talán,lesz valamikor a Gödörben!
puszi

saris 2010.10.16. 18:18:07

egyszer kommenteltél Dorkához és akkor kattintottam rád, úgy kerültem ide "-" puszi

Popimami 2010.10.18. 06:45:19

Hahó,
én mindig olvasom, csak kommentre nem mindig futja az időmből. (pl azt sem írtam le, hogy gyönyörű az új kürt!!!!) nagyon szép nevek a ráhel és a jakab. viszont azt figyeltem ki, hogy az ember hajlamos kizárni az olyan neveket, amik szépek, de ismer valaki nemszimpatikus olyannevűt, merthogy a rosszérzés rögtön lenullázódik, amint saját(közeli)gyereknév lesz. nekem a benedek volt ilyen, és megszerettem. de ezt csak a harmadik gyerekre értem (akinek még nincs neve:), vagy ha két lány vagy fiú lesz:D

lárisári 2010.10.18. 14:24:29

Én ezen a neves dolgon már sokat gondolkodtam. Kevés név van, amit azért nem szeretek, mert olyan nevű embert ismerek és őt szintén nem kedvelem. (azért van 1-2:)
De rám inkább az jellemző(sajnos?), hogy akit nagyon megszeretek, de a nevére különösebben nem figyeltem fel mielőtt megismertem(de nem tartottam csúnyának sem),annak a nevét is megszeretem. Ez talán nem oylan jó, mert én rengeteg névvel vagyok így. Viszont a kedvenceim azok a nevek (többségben), amikhez nem kötődik senki, csak szépek. amúgy engem nagyon foglalkoztat ez a dolog(ezért van utónévlexikonom...), már kiskoromban tudtam, h. mi lesz majd a gyerekeim neve. (persze azóta változott, de csak keveset:)
a kedvenceim: ráhel, jakab, szofi, milos, luca, bence, szonja, álmos + a személyekhez kötődők(csomó embert ezek hallatán kiráz a hideg)
köszi a kommentet ADA!:)

Popimami 2010.10.19. 06:14:29

nekem volt egy Ifjúsági lexikomonom, annak a hátuljában voltak nevek/névnapok, és alá volt húzva jópár, ami tetszik. Pl az Alexandrára kifejezetten emlékszem (ma már nem tetszik:).
DE nem ezt akartam írni, hanem hogy nemrég beszélgettük valakivel, hogy csináltak egy kutatást arról, hogy azonos gyereknevű szülők még milyen neveket választottak ki, és kijött, hogy nagy az átfedés. Ebben lehet valami, mert pl ismerek egy háromgyerekes családot, akiknél van Hanga, másik kettő lányukat meg Borcsának és Sárinak hívják, és mind a két név tetszik. Simon Sára lett volna, ha nem Simon.
A tieid nekem tökre tetszenek (Ráhel és Jakab), a többi is (kivéve milos), csak most nagyon sok luca, bence, szonját ismerek. de nagyon szépek!!!

lárisári 2010.10.19. 21:42:46

az Alexandra sosem tetszett:), de ez a kutatás tök jó!
vajon, ha Simi Sári lenne, akkor EmmaSára csak Emma?
a Milosom senkinek se tetszik...:(

életemben nem volt még ennyi kommentem:)

saris 2010.10.20. 18:34:40

@lárisári: az érdekes, amit Ada írt a nevek összetartozásáról, nem tudtam, hogy valaki kutat is ilyesmit. Én is tapasztaltam, hogy ahol van Sára, ott általában van Zsófi vagy Eszter vagy Dóra és így tovább. Egy kedves kolléganő-barátnőmet Zsófinak hívják és van Sári testvére és Eszter és Nóra lánya. Na ezt adjátok össze!!! És nem ez az egyetlen. Arról a játékról nem is szólok, hogy nekem Dóra lányom van, Dórának meg Sára. Azt hiszem nem volt megbeszélve, így alakult. Miután Dorka megszületett és elneveztem Dórának (egyébként amikor megláttam majdnem Sárát írattam be, régen nagyobb divat is volt az azonos név, talán csak ez tartott vissza) és sokkal később jutott eszembe, hogy Zsuzsa a kedvenc nevem. A babámat is Zsuzsának hívták. Illetve most is úgy hívják, most már Tomi és Julcsi játszanak vele "-"

lárisári 2010.10.20. 21:32:15

Igen,ezek tényleg nagyon jók!
Az alsós osztályfőnökömnek iker lányai voltak: Eszter, Dorottya. Mondjuk az Esztert szinte mindenki Titinek hívja...
De nekem azt mondta a Mama, hogy megegyeztetek, hogy mindenki a testvérének a nevét adja...:)
Csak a Zsófi nem tartotta be, az Eszternek meg fiai vannak.:)
süti beállítások módosítása