HTML

Címkék

1. (1) 13 (1) 14 (2) 16 (2) 17. (1) 2011 (1) 8.osztály (1) ada (2) adáék (1) ágynemű (1) ájulás (1) akadály (1) álom (2) anitáék (1) attila (1) ausztria (1) babett (1) bakonybél (1) ballagtatás (1) barnabásésréka (1) barni (3) benceéscsönge (1) betegség (1) bizonyítvány (1) blanka (5) blog (5) blogok (2) bogi (12) bori (1) buli (1) büszkeség (1) cím (1) cirkusz (1) csönge (4) czáráncsalád (2) dani (6) dd (2) december (1) diósgyőr (1) dolgozat (1) dóri (4) dóri mondás (1) dorka (6) dorkáék (1) dorkák (1) élménybeszámolók... (1) élmények (2) első (1) emberek (1) eső (1) este (1) eszter (2) évkezdés (1) évzáró (1) ezt (1) fáradtság (1) félévi (1) felvételi (10) festés (2) fesztivál (1) film (1) flóra (1) foci (1) fogmosás (1) fosztóképző (1) fruzsi (3) fruzsiésmáté (1) fülbevaló (1) füllyukasztás (1) gyerekkor (1) hajvágás (1) halál (1) hangverseny (1) házinyúl (1) hét (1) hetek (1) hétköznap (2) hétvége (2) (1) holnap (1) horány (4) időutazás (1) ikea (1) innsbruck (2) írás (6) iskola (5) itthon (1) jancsi (1) játék (2) jazzation (2) jegyek (1) jelen (1) jódolgok (1) jövő (1) józsef (1) juci (1) julcsi (4) kaláka (4) karácsony (2) képek (1) kezdet (1) kiállítás (2) kispál (1) kitartás (1) kitűnő (1) koncert (2) könyvek (1) konzi (1) kriszti (1) különórák (1) kürt (15) kürtverseny (1) lapbemutató (1) lázár (1) lázárb. (1) lázárbendegúz (1) lényegek (1) mama (2) máté (3) mátétesók (1) mátrafüred (1) miómama (1) miskolc (1) most (1) múlt (1) napok (2) napszakok (1) német (2) némettábor (2) néni (1) névnap (2) nyár (2) nyíltnap (1) nyugi (1) óbuda (3) olivér (1) operamesék (1) őszi (1) osztálykirándulás (1) papa (2) péntek (2) pingpong (1) psári (1) pzs (1) quinterion (1) regény (2) régi (1) réka (1) roller (1) rossznapok (1) rotfront (2) röviden (1) rozi (1) ruhabuli (1) samu (6) sára (2) sári (1) sirály (1) soká (1) sokára (1) sportnap (1) stb. (1) suli (1) szabadidő (2) szemüveg (2) szeptember (1) szeretném!!! (1) szerkezet (1) szilveszter (1) színház (1) szolfézs (9) születés (1) szülinap (4) szülinapok (2) szünet (8) tanulás (1) tárgyak (1) tavasz (4) tavaszi (1) tél (1) téli (1) tények (1) tesi (1) toldi (1) tomi (3) twist (1) új (1) újpest (1) ünnepe (1) utólag (1) utolsó (1) vakáció!! (3) vásárlás (1) vége (1) végre (1) velence (1) verseny (1) viki (2) visszaszámlálás (7) vizsgák (1) vonat (1) vörösmarty (1) zene (2) zenekar (2) zita (1) zsilkazsófi (2) zsófi (2) zsozsó (4) Címkefelhő

Sári: tegnap, ma és holnap

Napjaimról,programokról, családomról-vagyis az izgalmas életről.

Friss topikok

Linkblog

2010.11.27. 15:16 lárisári

November végén...

Szóval az úgy volt, hogy a szülinapom óta folyton akarok írni, de nem volt eddig időm. Persze most meg ihletem a kevesebb, de nem baj. Arra is számítottam, hogy hogyha ennyit várok a szülinapom leírásával, akkor el fogom felejteni a legapróbb részleteket... Aztán arra gondoltam, hogy ha már ennyit vártam, akkor míg le nem töltöm, meg nem tanulom a picasa programot, addig nem írok, mert a fényképeket így nehéz feltölteni. De most mégis így fogom, talán azért, mert nagyon örültem, hogy Ada igazán várja az új bejegyzést.

Itthon az ajándékaimat már péntek(12.) este megkaptam. Nagyon örültem mindennek! A főajándék a fényképezőgép volt, amit azóta  egész jól kitapasztaltam, de azért még van mit tanulmányoznom rajta. Kaptam Kaláka kottát, kürtös kulcstartót, zoknit, hajgumit, égethető gyurmákat, könyvet. Samutól dvd-t, Esztertől Sári14 kiírást, ami gyönyörű!(ha valamit kihagytam, még később leírom.)

A szülinapom reggelén kicsit késésben voltam Sáriéktól, mert annyi mindent kaptam facebookon, hogy alig bírtam az összeset megnézni, elolvasni. Blankától egy egész ajándék-sorozatot kaptam, rengeteg videóval. Csöngétől egy cuki képet, aki sajnos nem tudott eljönni a bulira.

A tavalyi szülinapom miatt, most mindig azt hittem, hogy a mostani 14-én lesz.

Végre elindultam, talán ez volt az egyik legjobb rész a szülinapomnak. Érzetem, hogy 14 éves vagyok, hogy ma van a szülinapot. Mindenkit sajnáltam. Ó, szegény neki ma nincs szülinapja. Ó, szegény neki sosnincs ilyen boldog szülinapja, mint nekem. Ó, szegény ő miért nem mosolyog. Ó, szegény ő miért... És azt sem bántam, amikor tömeg volt a 7es buszon és hozzányomtak a korláthoz, meg azt sem, hogy nagyon büdös volt. Aztán odaértem Sáriékhoz és megkaptam ott is az ajándékot. Kaptam egy német nyelvű enciklopédiát, kistáskát szájfénnyel és egy régi videós cd-t. Ezek után rögtön nekiláttunk a sütésnek Sárival, közben beszélgettünk. Nem maradhatott ki az emlékkönyv-nézés. Amint megsült a süti, lementünk ebédelni, ahova Mió mama is jött. A már szokásos 2 személyes tálat ettük, mármint a  tartalmát, ami elég 5 embernek is. Nagyon finom volt!

Én hazamentem előbb, egyedül, mert még készülnöm kellett kicsit. Aztán pár vendégen kívül óriási késéssel érkezett meg a többi vendég. Rengeteg ajándékot kaptam, nem is tudom felsorolni mindet.

Rózsától, Barnitól, Rékától egy tök jó zenés mesét, Zsókától mp3 töltőt, Mió mamától sapkát, Annától, Benedektől saját kézzel nemezelt mobiltartót, Andristól magokat, Marcitól gyümölcslevet, jó reggelt-et, Dorkáéktól logikai játékot, Tomitól, Julcsitól festmény, festett tányért, Dorkától,Danitól égethető gyurmát új színben, Bogitól saját készítésű, szuper nyakláncot, Dóritól nagyon szép fesztiválos könyvet, Zsófitól 2filmet és egy rotringot, Rékától "konzerves" virágot, Flóráéktól virágot, marcipánt, gyertyát, Kamillától cikláment, almalevet, almachipset, számítógépes játékot, Bencétől(angol nyelvű) könyvet, Sanyitól ananászt, körtét, P. Sáritól egy tök jó képeslapot, verset és egy szép nyalókát, Kornéliától, Bendegúztól egy szép kendőt.

Te jó ég, hihetetlenül sokat. Aztán következtek a szuper előadások. (köszönöm a dvd-t, Sári!)

Barni kezdte egy megnyitóval, ami iszonyúan ijesztő volt.Én kürtöltem, Zsóka, Réka énekelt, hozzá Bence gitározott, Zsófi (Szophiasz) gyönyörű verset mondott. A lábjegyzete (P.)Sári volt. Marci, Samu egy tanórát adott elő. Minden iszonyúan tetszett és ezen kívül még nagyon-nagyon jó jelmezekbe is öltözött csomó mindenki. Volt sok finom torta, hú nagyon jó volt, kár, hogy kell újra még egy évet várni.

 Pár kép Esztertől és Sáritól:

Orbán Barnabás

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

robot

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ízlésficam

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

katica

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

úttörő

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A szülinapom után nem szoktak olyan jól menni a dolgok, de ebben az évben nem volt semmi vészes. Inkább az azóta a problémám, hogy még kevesebb időm lett. volt olyan nap, amikor fél tízkor még tanultam!

Már kb. 2 hete minden nap levelezek Máté húgával, Flórával, akit már nagy örömömre eléggé megismertem. A szülinapom utáni héten nagyon jó volt a szolfézs, nem mintha amúgy nem lenne jó, de akkor különösen. Pénteken volt papának könyvbemutatója, a harmadik. Nagyon jó volt, kürtöltem is. Ada: amikor kérdeztem, hogy jössz- e arra nem mentem el, mert akkor már láttam egyet, csak gondoltam, hogy hogyha te elmész, akkor én is szívesen, hogy lássalak. De voltam már 2 könyvbemutatón, meg még egynek a végén. Nagyon jók voltak, majd gyere az utolsóra, ha lesz időd. A Gödörben elmarad, helyette a Pilvaxban lesz!

Azon a pénteken Dorka és Dani nálunk aludt, másnap mentünk a Poliba nyíltnapra, Bogihoz. Aztán házi sünt néztünk, majd vásároltunk és Óbudára mentünk. Bogival megmutattuk tánc tudásunkat, amit nagy örömmel fogadott mindenki. Dorka nem igazán tudta abbahagyni a röhögést...:)

Este még átmentem Zsókához kicsit beszélgetni. Ezen a héten nagyon kifáradtam, de a levelezést Flórával nagyon élveztem. Csütörtökön voltam csapatban német versenyen, amin másodikak lettünk. Ez szuper!!! Januárban megyünk díjkiosztóra. A táncra is egyre többet készülünk, mert lesz előadás, de csak a csoportok között. (és én vagyok sajnos elől!!!!!)

Úgy volt, hogy ma megyek Barni meccsére, de sajnos elmaradt. Nem igazság! Annyira örültem, hogy esik a hó, erre elolvad, annyira örültem, hogy megyek a meccsre, erre elmarad...

Annyi minden lesz még karácsonyig, hogy az nem igaz. lesz tánc előadás, arról késni fogok, mert zenekari főpróba is lesz, meg koncert, meg zongora közös óra, meg kedden kürt koncert(gyertek!), aztán meg majd kürt vizsga... érdekes lesz ezt kibírni.

Nem baj, ki fogom, mindjárt itt a karácsony és jön haza Blanki is. AZ utóbbi időben sok Kosztolányi verset olvastam, amik nagyon tetszenek! Mandarin illat van, hó, tél!!!

Szerencse, hogy még szombat van, meg hogy írtam. Habár az lehetetlen, hogy most nem hagytam ki semmit.:)

Pl. azt, hogy mostanában nagyon sokat álmodom, amit szeretek, mert iszonyúan érdekeseket. Ezen kívül volt még rengeteg gondolatom az elmúlt 2 hétben, amit most nincs kedvem leírni. A kürt felvételi darab meg egyre jobban megy, nem úgy, mint a zenekari...

2 kép az új fényképezővel:

 

 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://larisari.blog.hu/api/trackback/id/tr42476912

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Popimami 2010.11.29. 19:25:17

Hú, tökjó bejegyzés!!!! Nagyon szuper szülinap, nem is tudom, volt-e nekem ennyire komoly szülinapom valaha is. megegyszer Isten éltessen SÁRI!!!!
Viszont ez most csak véletlen, vagy tényleg nagy szünetek vannak a képek között. vagy hiányzik pár? bár így is tök átfogó lett, és majdnem mndenkit megismertem, aminek nagyon megörültem.
na most nem részletezem tovább, viszont Sári múltkori megjegyzésére reagálva: én meg itt láttam először Tomin, hogy hasonlít Zolira. Én eddig csak apró részletekben láttam meg (mondjuk szempilla, stb), de ezen a képen pont úgy van fotózva, hogy le se tagadhatná:)
puszi, jók az új gépes képek!

lárisári 2010.11.30. 15:06:37

Köszi, Ada!!! Igen, tényleg szerencsés vagyok, hogy ilyen szuper szülinapom van.
Nagyon furcsa ez a képes dolog. tényleg úgy van, de nem én hagytam ki ezeket a nagy fehér részeket, hanem így csinálja magától és nem lehet kijavítani... de nem hiányoznak képek.
Tomi tényleg hasonlít Zolira! Sári ezt hova írta?
puszi!:)
süti beállítások módosítása