HTML

Címkék

1. (1) 13 (1) 14 (2) 16 (2) 17. (1) 2011 (1) 8.osztály (1) ada (2) adáék (1) ágynemű (1) ájulás (1) akadály (1) álom (2) anitáék (1) attila (1) ausztria (1) babett (1) bakonybél (1) ballagtatás (1) barnabásésréka (1) barni (3) benceéscsönge (1) betegség (1) bizonyítvány (1) blanka (5) blog (5) blogok (2) bogi (12) bori (1) buli (1) büszkeség (1) cím (1) cirkusz (1) csönge (4) czáráncsalád (2) dani (6) dd (2) december (1) diósgyőr (1) dolgozat (1) dóri (4) dóri mondás (1) dorka (6) dorkáék (1) dorkák (1) élménybeszámolók... (1) élmények (2) első (1) emberek (1) eső (1) este (1) eszter (2) évkezdés (1) évzáró (1) ezt (1) fáradtság (1) félévi (1) felvételi (10) festés (2) fesztivál (1) film (1) flóra (1) foci (1) fogmosás (1) fosztóképző (1) fruzsi (3) fruzsiésmáté (1) fülbevaló (1) füllyukasztás (1) gyerekkor (1) hajvágás (1) halál (1) hangverseny (1) házinyúl (1) hét (1) hetek (1) hétköznap (2) hétvége (2) (1) holnap (1) horány (4) időutazás (1) ikea (1) innsbruck (2) írás (6) iskola (5) itthon (1) jancsi (1) játék (2) jazzation (2) jegyek (1) jelen (1) jódolgok (1) jövő (1) józsef (1) juci (1) julcsi (4) kaláka (4) karácsony (2) képek (1) kezdet (1) kiállítás (2) kispál (1) kitartás (1) kitűnő (1) koncert (2) könyvek (1) konzi (1) kriszti (1) különórák (1) kürt (15) kürtverseny (1) lapbemutató (1) lázár (1) lázárb. (1) lázárbendegúz (1) lényegek (1) mama (2) máté (3) mátétesók (1) mátrafüred (1) miómama (1) miskolc (1) most (1) múlt (1) napok (2) napszakok (1) német (2) némettábor (2) néni (1) névnap (2) nyár (2) nyíltnap (1) nyugi (1) óbuda (3) olivér (1) operamesék (1) őszi (1) osztálykirándulás (1) papa (2) péntek (2) pingpong (1) psári (1) pzs (1) quinterion (1) regény (2) régi (1) réka (1) roller (1) rossznapok (1) rotfront (2) röviden (1) rozi (1) ruhabuli (1) samu (6) sára (2) sári (1) sirály (1) soká (1) sokára (1) sportnap (1) stb. (1) suli (1) szabadidő (2) szemüveg (2) szeptember (1) szeretném!!! (1) szerkezet (1) szilveszter (1) színház (1) szolfézs (9) születés (1) szülinap (4) szülinapok (2) szünet (8) tanulás (1) tárgyak (1) tavasz (4) tavaszi (1) tél (1) téli (1) tények (1) tesi (1) toldi (1) tomi (3) twist (1) új (1) újpest (1) ünnepe (1) utólag (1) utolsó (1) vakáció!! (3) vásárlás (1) vége (1) végre (1) velence (1) verseny (1) viki (2) visszaszámlálás (7) vizsgák (1) vonat (1) vörösmarty (1) zene (2) zenekar (2) zita (1) zsilkazsófi (2) zsófi (2) zsozsó (4) Címkefelhő

Sári: tegnap, ma és holnap

Napjaimról,programokról, családomról-vagyis az izgalmas életről.

Friss topikok

Linkblog

2011.01.12. 20:52 lárisári

Elfelejtett

Címkék: tanulás cím kürt rotfront

Ma eszembe jutott két szó, ami tetszett egymás mellett, és arra gondoltam, hogy ez egy jó cím lenne bárhova, vagyis csak ide írok címeket, szóval egy bejegyzéshez írhatnám ezt(tartalomtól eltekintve). Kár, hogy elfelejtettem.

Múltkor nem írtam le, hogy újra új kürtöm van. Sokkal jobb fajta, és szebb is szerintem, habár már a régi újat is megszerettem. Szóval csak azért kaptam, mert ez jobb minőségű, és jól is szól. Kár, hogy pár kürtös úgy néz rá, mintha hányni akarna, mert ez a Fischer Iván? fiáé volt, Ágostoné, akit senki sem szeretett. Na mindegy, most már ez az én kürtöm, úgyhogy nemsokára csodálni fogják...:)

A szombati RotFront koncert hihetetlenül szuper volt. Még sosem voltam ehhez fogható koncerten. (nem mintha olyan sokat járnék..) első sorban voltunk, ami szintén először történt meg velem. Kicsit hangos volt, de annyira jól éreztem magam, hogy az engem is meglepett. Csomó mindennek tudtam a szövegét, fél méterre állt tőlem a kedvenc tagom. És a végén a zenészeknek a színpadra ragasztott 2 műsorból le sikerült tépnem, egy rajongói mozdulattal az egyiket. Erre igazán büszke vagyok!

Vasárnap próbáltam mindent megtenni azért, hogy ne az egész nap a tanulás és a gyakorlás elhúzásával teljen, hanem át tudjak menni Bogihoz is. Szerencsére sikerült, még ha nem is olyan sok időre.

Holnap zongora vizsgám lesz. Egyáltalán nincs kedvem a holnaphoz, nagyon fárasztó lesz. Szörnyűűűű, hogy nem lesz matek óra.

Mellesleg történelmi pillanat, hogy ilyenkor van időm írni." Normális" esetben ilyenkor még tanulok. Ahogy ezt így leírtam, kezdek gyanakodni, hogy valamit kihagytam az elvégzendő dolgok közül.

Nem hiszem, hogy kitűnő leszek, de azért elmegyek fürdeni.

 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://larisari.blog.hu/api/trackback/id/tr402579773

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

saris 2011.01.17. 21:55:47

'rajongói mozdulat' - tetszik :)

lárisári 2011.01.18. 21:56:01

:)
Köszönöm az ajándékokat!
süti beállítások módosítása